Barion fizetés

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban.

Foxpost csomagautomata

Csomagszállítás kényelmesen, olcsón, környezettudatosan. Ez a foxpost. Hálózatukon keresztül átveheted a webáruházban rendelt termékeid bármely Foxpost automatában.

GLS futárszolgálat

Gyors és megbízható – ahogy Te szeretnéd megkapni a csomagokat. És ahogy ni szeretnénk, hogy megkapd, a GLS futárszolgálat segítségével.

 

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Bankkártyás fizetés a Barion rendszeren keresztül

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Foxpost csomagautomata

Szállítási díj: 790 FT

15.000 Ft felett INGYENES

Csomagátvétel csomagautomatából

72 óráig őrizzük küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Csomagszállítás a GLS-sel –

Szállítási díj: 1290 FT

15.000 Ft felett INGYENES

  • #1 Normál csomagszállítás

    Ideális esetben a csomagot személyesen Neked kézbesítik. Aláírásoddal igazolod a csomag átvételét és kézhez kapod a várt csomagot. Vagy a nevedben az egyik családtagod veszi át a küldeményt.

  • #2 Ha senki sincs otthon

    Ha senki sincs otthon, akkor a GLS futár visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

  • #3 Értesítő nyomtatvány

    Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol szükség szerint a kézbesítés következő időpontja lefixálható.

  • #4 Második vagy harmadik kiszállítás

    Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.

  • #5 Csomagszállítás és átfutási idő

    A GLS belföldön a csomagfeladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomagokat közúton szállítjuk, ahol az esetleges útlezárások vagy az extrém időjárás késéseket okozhatnak.